piątek, 9 sierpnia 2013

Powitanie

Witam wszystkich!
Będę dodawała jeden imagin co dwa dni,w godzinach 16-24,jeśli nie będzie imagina to możliwe,że nie miałam internetu.
Jeśli chcecie bym pisała na zamówienia ,to piszcie do mnie na twitterze {Lenkaaofficial} lub po prostu w komentarz pod najnowszym postem,jednak ignoruje osoby które napiszą komentarz nie szczegółowy i gdy chce się dowiedzieć więcej nie odpisują( W komentarzu musi być:Imię.Z kim chcesz. Czy ma być on jako [t.i] czy wolisz by twoje imię było wpisane,a może napisane jako "ja". Podaj mi kontakt z tobą [twitter,facebook,ask])
Będę pisała sceny seksu,jednak nie chce dostawać cały czas zamówienia na takie imaginy.Smutne i wesołe będę pisała zależności od mojego humoru,jednak chciałabym byście pisali jaki ma  być imagin bym się nie zastanawiała nad treścią. Mogę pisać tez fantastyczne,a zdarzyło mi się że miałam pisać o wampirach.
Jest jeszcze kwestia dyskusyjna. Czy chcecie imagify i krótkie imaginy? Nie wiem czy je pisać,a wiem że lubicie je czytać. Chce wiedzieć też czy dużo osób będzie chciało. Pisać w komentarzach o tym czy chcecie czy nie.

2 komentarze:

  1. lubię imagify i imaginy, więc całą sobą jestem na tak <3
    w ogóle cieszę się, że znowu piszesz. :D
    to czekaaaaam na imagina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na tak. Masz cudowne imaginy !! <3

    OdpowiedzUsuń